יום רביעי, 10 בפברואר 2010

הלנה

















השחור הזה למטה זה הצל שלי. מצטערת, אבל לא השקעתי הצילום היום. ניסיתי דווקא לסרוק למחשב אחר, וזה הצליח, רק שההעברה ממחשב למחשב אחר נכשלה, וחדורת אכזבה צילמתי את התמונות האלו. דווקא הציורים יצאו די בסדר.


אתם בוודאי ייודעים שכרגע אני די גרועה בכל העסק הזה, והתירוץ היחיד שאני יכולה למצוא למחדל הוא שאני רק מתחילה. זאת הסיבה שברוב הרישומים שלי (99.9%) המשורטטים נראים כאילו הם מובלים למעצר- עם ידיים מאחורי הגב -, ונטולי פרצוף ואישיות.


השרטוט הראשון הוא הלנה, כפי שאני דמיינתי אותה. הלנה, לאלו מביינכם שלא ראו טרויה (troy), היא אשתו של מלך ספרטה (או אישיות מאוד בכירה. מי שמכיר את הסרט מוזמן לתקן, פשוט גם אחרי 54 הפעמים שראיתי את הסרט הקטע הזה לא היה ממש ברור), היא אמורה להיות ממש יפה, וזה לא שהיא לא יפה בסרט, אבל היא בלונדינית בו, ובתור בעלת שיער חום גאה, דמייניתי אותה אחרת. כאשר הלנה בורחת יחד עם נסיך טרויה, אביו, מלך טרויה, מקבל אותם, וזה הציטוט שנכנס לי לראש.


התמונה שהנייה היא העתק ממש לא מדויק (כרגיל, אני לוקחת מאתר תלבושת מאתגרת, או אחת שמוצאת חן בעייני, ומעתיקה אותה לא בדיוק אותו דבר, אבל בערך) של דוגמנית שלובשת מעיל שמצא חן בעיני, כל הפרטים על מקור השרטוט תוכלו למצוא על התמונה, כדי לשמור על זכויות. ואם אתם ממש עצלנים, הנה הקישור.


miss black

אין תגובות: