יום שישי, 5 בפברואר 2010

צבע הכסף...

עכשיו כשאני חושבת על זה,אולי האפור הוא הצבע האהוב עלי. אני אפילו לא יודעת למה. הוא לא שחור, ולא לבן, הוא פשוט אפור. אפשר ללכת איתו ביום -יום ולא להיראות כאילו ברחת מאירוע משפחתי חגיגי, אבל הוא יכול להיות גם אלגנטי מספיק בשביל דברים כאלה.
הוא גם צבע די פשוט, בכללי, וגם כמה שאנשים אוהבים מזומנים - והרבה - , הם תמיד מדמיינים את עצמם אוחזים בחבילת ניירות ירוקות, באיזה אי שקרוי על שמם, שותים שייק ומנמנמים מתחת למשקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה משובצות יהלומים. הם אף פעם לא מדמיינים ארנק שיש בו חור, ומלא מטבעות של שקל אחד נופלות ממנו במהירות, כשהזרם לא נפסק...
אז היום הייתי בחנות לדברי יצירה, והיה לי ויז'ן על שרשרת כמו שראיתי לפני כמה ימים, שהמקור שלה הוא מצ'יינטאון במילאנו. במילים אחרות - אין סיכוי שתהיה לי אחת כזו. ראיתי את השרשרת באפונה- בלוג אופנה לפני כמה ימים (שבוע, נראה לי.)-
(בלוג מקסים, שווה לעקוב)

קניתי את החומרים, (חרוזים בצבע כסף, חרוזי מעיכה, קאטר, סוגרים,וסליל חוטים בצבע כסף גם הוא), וניסיתי להעתיק (אמנם לא אחד לאחד, כי אין לי סיכוי, אבל אהבתי את הבליטה בצד ימין במעלי השרשרת, ואת הגודל), והתוצאה לפניכם- (אל תפתחו ציפיות)-




אני מודה שרימיתי קצת והשתמשתי באקדח דבק-חם... אני מאוד מקווה שלא יראו את זה, אבל זה עדיף מהאפשרות שכל החרוזים יפלו, לא?

אחרי שעשיתי את הקניות, הייתי צריכה לחכות לאבא שלי שיאסוף אותי הביתה. נשארו לי בערך 50 ש"ח, ועד שהגעתי למקום מסתור (מהגשם), עברתי על פני חנות תכשיטים שאף פעם לא ראיתי, ושמתי לב לתיק ממש יפה, שדומה לתיק הזה, שאם לא שמתם לב, עולה משהו כמו.... ממ..... 458 דולר..., ועוצב ביידי marc by marc ...jacobs
הבעיה היא שהמציאה עלתה משהו כמו 88 ש"ח, ולא היה לי מספיק..
אבל אני מתכוונת לחזור לזירת האסון (האסון-התיק לא בידינו), ולצאת משם יחד עם התיק.

ואם כבר מדברים על אפור, נכנסה לי לראש שמלה שלא יצאה ממנו, העניים נמשך משהו כמו שבוע, -

אחרי בירור קצר, גיליתי מאיפה היא-



העונה החדשה של project runway, פרק ראשון, השמלה הזוכה. (עונה 6)

ואם כבר תרשים אחד, בזמן החרות אני אובססיסית לציור שמלות עם כתפיות מענינות, וזיקה ספציפית לחוטים. לשיפוטכם-




miss black

אין תגובות: