יום שבת, 13 בפברואר 2010

נעליים






זה הפוסט ה- 10 , המספר העגול הראשון של הבלוג(!!!), אז אני מודה למי שהביאני עד הלום, בגלל שאף פעם לא הייתי מהאנשים המתמידים, ואני בעצמי מופתעת מהעקביות הזאת..

טוב, בקשר לנעליים - בטיול הבת-מצווה שלי טיילתי בהולנד, וקנינו יחסית הרבה נעליים הולנדיות (מה לעשות, היינו תיירים מתלהבים...), שאותם חילקנו - למרבה הצער - למשפחה וחברים. הנעליים שכן נשארו אצלנו הם הנעליים שבתמונה, החומות, במידה 48, ונעלי בית נחמדות ומחממות, שלבשנו עוד כשהיינו בהולנד, במהלך הטיול.

ולמה צילמתי את הנעליים האלו דווקא עכשיו? טוב, הסיבה הראשונה היא העובדה המצערת מאוד שהארון שלי נעשה עוד יותר משעמם ממה שהוא היה עד עכשיו, ובצורה מחרידה, והיום אני הולכת לבזבז את כל כרטיסי המתנה שקיבלתי ליום ההולדת (למי שלא הבין - הכרטיסים האלו שמטעינים בהם כסף, ואז נותנים לך אותם לבחור מתנה לעצמך. המשפחה שלי מאוד נחמדה), ולהפיח קצת חיים בארון המת שלי.
הסיבה השנייה היא שבזמן האחרון אני מתענינת יותר ויותר בנעליים נחמדות ולא שגרתיות טיפה, והנעליים ההולנדיות האלו בהחלט עונות על ההגדרה, לפחות בישראל 2010.
על הנעלים
האלו, אלו שלא הייתי מתנגדת לקבל (מידה 38), והמסובכות האלו.
הנעליים האלו הזכירו לי באופן מוזר וחזק את מייקל ג'קסון ז"ל. זה רק אני?
miss black

אין תגובות: