יום רביעי, 3 בפברואר 2010

הפוסט הראשון

הי.
הייתי באחד החגים באילת (אני ממש לא זוכרת איזה. תמיד בתקופה הזאת הכל מתבלבל.. בראש השנה אתה שואל את עצמך אם עבר כבר חנוכה.. אל תשאלו.), וראיתי דוכן שמדפיס על חולצות הדפסים שאתה בוחר - ולא שבעל הדוכן המציא את הגלגל - אבל קניתי שם חולצה קצרה, שהומר סימפסון פורץ מתוכה או איך שלא תקראו לזה, וחרשתי עליה כל הקיץ-סתיו.
ואז הגיע חורף.
שלא תבינו לא נכון - אני מתה על החורף, בשבילי חורף זאת מתנה. לא הייתי משנה כלום בחורף - אני אוהבת את הרוח, הגשם שיורד על הפנים ועושה מהשערות עיסה דביקה ומרענן את הנשימה. אני מאלה ששונאות קיץ. סתם מזיעים, האוויר עומד, מצטננים מהמזגן ועוד שטויות חסרות חשיבות כאלו...
ונחזור לענין החולצה.
בוודאי שאני מכירה את השיטה של של ללבוש חולצה ארוכה בייסיק ומעל חולצה קצרה וצבעונית, אבל אם אתה במילא תקוע בתוך דובון בצורה מעיל ובמילא נראה כמו יטי מפלצת השלג מהאלפים, למה לטרוח?
אבל היום היה מזג - אוויר מושלם, אז החלטתי לרענן את שגרת הלבוש הבסיסית שלי להחריד. אני לא בטוחה מה יצא, אבל נחיה ונראה. והנה זה לפניכם -




מצטערת על איך שזה נראה- אין לי מוושג איך מסובבים כאן תמונה...
ואם אתם שואלים את עצמכם איזה לק מרחתי, או כמו שאמא שלי אוהבת לשאול, לעתים תכופות מדי, לפי דעתי-"מה זה הלק המזעזע הזה שיש לך?" , אז במיוחד בשביל אותם אנשים, העליתי גם תמונה של הלק -



ושוב, האיכות גרועה, אבל עד שאני אדע להפעיל את המצלמה כמו שצריך, ולכוון את האור וכל השטויות, אין מה לעשות (רק להתאמן, וזה בדיוק מה שאני הולכת לעשות במקום ש.ב. .)
ולעניין אחר לגמרי -

ראיתי טרויה ב-dvd ואני רק חייבת לצעוק שזה סרט מ-צ-ו-י-ן-! המשחק של בראד פיט (דווקא לא מתאים לו בלונד, אבל החלקתי) ואריק באנה - בראד הוא אכילס הנודע, ואריק הוא יורש טרויה - זה קנה אותי לגמרי, ואולי אני נמכרת יחסית בזול, אבל עם כל כמות האהבה שיש לי לאורלנדו בלום המקסים, הוא נראה... איך להגדיר... פאטתי. זאת המילה. אולי זה התפקיד, ולא המשחק, אולי זה אמור היות ככה, אבל הובכתי בשמו מעצם ההתנהגות שלו בסרט, (אולי זה באמת התפקיד...??.....)ורק מי שראה את הסרט יבין. ככה הם נראים: (שימו לב לבלונד של בראד...)-


אה, ואם מישהו יודע איך מסובבים כאן תמונה - הוא מוזמן להגיד לי...

סופשבוע חורפי וקריר,

miss black




אין תגובות: